Var förbi hos Lallo idag

skrivet den: 2012-04-10 | klockan: 22:50:03 | publicerat i: Vardag | 1 kommentarer
Har tagit ut mina älskade extensions idag!!!! Känner mig naken nu. Men kommer sätta i nytt hår nästa vecka igen och då blir det 120 slingor som förra gången. Det ni! Kommer ha världens lenaste och finaste hår. Detta håret som jag tog ut idag har jag haft sen i augusti, man kan nästan inte tro det. Med tanke på hur fint det har hållt sig. Satte om det istället för att köpa nytt förra gången, funkade lika bra det. Den största fördelen för mig med att ha extensions är att mitt egna hår har växt jättemycket och blivit jättefint. Plattar ju som sagt inte mitt "egna" hår när jag har i extensions utan bara längderna så därför slits det inte! Skitbra ju. Funderar på att fixa fram någon före och efter bild på mitt riktiga hår, om jag nu hittar någon bild där jag har jätteslitet kort hår.

Kommentarer
Postat av: malinhe

SV: Men tack så mycket själv :)

2012-04-11 @ 13:53:28
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback