Köpt ett vidvinkelobjektiv

skrivet den: 2012-06-16 | klockan: 16:08:25 | publicerat i: Vardag | 0 kommentarer
Gud vad längesen det var jag bloggade. Hade faktist glömt bort att jag hade en blogg där ett tag! Anledningen till detta är att jag har haft så sjukt mycket plugg i skolan och hamnat efter i allt typ och det är inte förrens idag jag blev klar med allt faktist. SÅ SKÖNT.

Fyllde 18 för någon vecka sen också vilket ledde till massa födelsedagspengar! Så jag stod mellan valet att antingen köpa ett objektiv eller åka och shoppa. Valde att köpa ett vidvinkelobjektiv för pengarna och ångrar mig inte alls nu efter. Det var helt klart värt det! Det blev ett Nikon 10-24mm f/3,5-4,5 vidvinkelobjektiv, är så sjukt nöjd. Helt grymt objektiv som jag kommer ha jävligt kul med framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback