Studenten

skrivet den: 2013-06-24 | klockan: 16:03:51 | publicerat i: Vardag | 2 kommentarer
Känns lite overkligt att man äntligen tagit studenten. Många vet precis vad de ska göra medans vissa inte har en aning. Jag har i alla fall sökt till inriktningen marknadskommunikation här på Jönköpings Högskola för lärande och kommunikation. Om jag kommer in så gör jag, om inte - då får jag bara söka om nästa år. Man får hoppas på det bästa :) Nu kommer jag jobba på Coop Konsum där jag fått extrajobb, njuta av sommaren och bara ha det gött. Och se fram emot allt som väntar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

hej jag såg att du ridit och tävlat sparky!! jsg hyr hnm just nu och är hans nya ägare jag skulle vilja veta mer om hans förflutna skulle betyda mycket om du ville höra av dig!! min kik: ellizo12

2013-10-16 @ 09:38:29
URL: http://ellenstridfeldt.blogg.se
Postat av: MATILDA

fina bilder :)!

2013-12-16 @ 10:39:09
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback